Sunday, 6 April 2008

challenge

Mulder has declared an interest in female body parts

I ahve set him the challenge of finding all the pictures of my breasts that appear on my blogs.

He tells me that he has found 3 pictures of my breast but he has been distracted by the many pictures of my legs.

My dear Mulder, there are very few pictures of my body parts on this blog, mostly these can be found on here or here although you might have to dig deep in the archives to find them lmao.

14 comments:

Dazzed and Confused said...

Still only counted three.
I'll tell you now I will not except the count the leg challenge because I am on a lap top and it keeps sliding off. :)

Lady in red said...

te he he he

will you have to do a recount tomorrow to amke sure you found them all lmao

RONJAZZ said...

Did I read that right, Lady... On top of someone's lap, was that it?...(wink)

Percy said...

some cleavage.... yeah I remember some cleavage..
yeah
wow

VBF! said...

Oh my lady... You have pictures like that? *GiGGLeS* Well I never! :-P xx

nitebyrd said...

Poor Mulder! He was all worked up after looking at your pictures, Lady and was SO disappointed when I didn't get any "boob" pictures from my recent trip to New Orleans. LOL

The man is in a constant state of horniness!

Lady in red said...

lol so he did find some of my pictures then. He certainly didn't waste any time, he must have been out the trap running as soon as the challenge was set lmao

Dazzed and Confused said...

I'm old not dead. You tell me there are boobs to find and I'll hunt them down every time.

Lady in red said...

bet you found more legs than boobs though te he he he

Dazzed and Confused said...

YES I DID, and may I say very-very yummy!!!!!!!!!!!!!!!! <~~~ and those aren’t explanation points either.

VBF! said...

LMFAO at you two!!!

Oh BTW, I've got a 24 Hour photo post up now if you're interested and don't want to miss it! :-) xx

Fat Controller said...

Sadly I have too little time to trawl your back-catalogue for it now, but I do remember one spectacular cleavage picture. I remember saying "WOW!" out loud although I was alone in the room. That's not a thing one would easily forget!

Dazzed and Confused said...

What I was trying to say was exclamation points. DUH!

somebody said...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀